Friday, September 16, 2011

Message yang menyayat hati

Already 5 am. mata tak boleh lelap pulak so saya baru terasa nak menulis something yang happen last few days. Macam kelakar pun ada. Refering to my previous post pasal "saya betul-betul marah",tuan empunya diri ada inbox saya di facebook. pada mulanya quite shocked juga la kan. Tapi saya layankan je. Saya rasa pun saya da cakap cukup baik dengan dia. Explain everything in a nice words, nice sentences, tp tak sangka pula orang yg manis, muka baik boleh balas mcm tu kt fb saya. Kadang-kadang fikir mcm lawak pun ada.

Saya tunjukkan semua message tu kt my bf. Yang mungkin tau semua cerita dari A to Z."Syg lyn org mcm ni, nnti syg lg skt hati. Dia lg suka kalau syg skt hati. Dh,jgn layan lagi. Biar dia nak cerita apa2 pun, yang pnting kita tau kebenaran cerita tu".

Sorry I've made u mad at me. Saya pun ada juga perasaan marah, tapi x terlintas pula nk tulis kt fb wall. Nampak x matang pula rasanya kn."Tak cantik..hati busuk.." Katanya pada saya. Rs mrh pun ada, kelakar pun ada. Hati busuk? At least saya tak pernah betrayed in any relationship pun, ad bf tp falling in love with oher guy. Hihi.

Tak cantik? Jealous kut? Hihi. Saya mmg tak cantik pun. Cukup la bf sy n kwn2 dia ckp sy lg cantik and much better than her. More than enough already. And she said that I'm too worried takut tergugat, Oh please, you r not my competition at all dear.Awak tak cun pun. Saya tak takut. Hihihi. Comel tu ada la sikit-sikit.  Saya cuma rs rimas, x pernah rasa tergugat pun. "Sblm dia dpt gadis yg seribu kali lebih sempurna dr awk..." oh.yg ni saya cukup terasa dgn ayat awak, wak. Tak perlu sy nak justify o clarify anything. Ckup lah kawan2 wan cakap wan dah byk brubah semenjak kenal saya.Cukuplah mak dia sendiri cakap akhirnya ada juga orang yg dpt ubah anak mak."

Saya nak jd kwn awk tp awk nk jd enemy sy. its up to you. Saya pun blajar sampai degree. engineer pulak.Don't  treat me like I'm just a PMR graduates. Fb, semua org view. This is my personal blog. Saya sndri pun taktahu who's my readers. Tp kalau awk post kt fb,kwn2 tau tu sudah pasti. be matured enough la as you pon degree holder  :)

Sorry for the harsh words. Msti kwn sy terkejut bc post kali ni. Sebab saya pon "lembut" mcm awk juga .
Whatever it is, goodluck for ur future. I'll always pray good things for you.. be a really nice wife, a sweet girl as you pun sbnrnye sweet orgnya,don't spoil it. Once again, sorry for the harsh post. Saya pun ada hati dan perasaan. Please remember that.



Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP