Thursday, June 7, 2012

Doily Paper

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Bercakap pasal craft ni, saya pun sendiri pening kepala nak come out dengan idea gila buat DIY. DIY iaitu short form daripada Do It Yourself memerlukan tahap kekreatifan tahap gaban la utk seseorang tu mendeco dan memikirkan cara-cara untuk save budget drp bahan2x yang I can so called say.. Murah! One of the thing yang sangat banyak kegunaan dia dan sangat membantu bagi B2B untuk DIY ini adalah... DOILY PAPER.

Mungkin some of us ada yang tak tau pun ape itu doily paper. Yes. That's me! Several months ago. hehehee. (Tapi sekarang dah tau ok!). Search punya search.. (nasib saya ni jenis takde keje, dating ngn Mr. Google.). So saya terjumpa la 1 website yg memang menjual doily paper dengan harga yang murah which is....


Mula2x saya ingat doily paper ni kaler putih je.. Rupanya banyak gila kaler. Memang boleh ikut tema korang SANGAT! Jom check it out:



Kalau ikut yang AR WARNA WARNI ni dia jual mengikut size. Ni beberapa quotation utk doily paper:

3.5 inch, RM3.00 / 100 pcs
4.5 inch, RM3.50 / 100 pcs
5.5 inch, RM4.00 / 100 pcs

Tentu ade setengah tertanya2x.. Menatang ape doily paper ni. Nak buat ape. Haaaaaa... Check this out. Banyak kegunaannya tau:

1. Sampul surat by doily paper. Mak aih. Cantik gila


2. Boleh juga untuk ganti flower ball kan?


3. Boleh juga dijadikan medium for centerpieces?


4. Deco Jar?



5. Hiasan Goodie Bag





Menarik bukan? Saya pun nak beli juga.. Untuk Goodie Bag, Centerpieces and Botol Jar! :)





Photobucket

13 comments :

Rina Lia (◕‿◕)✿

Wahhh comel sgt giee!

Gieya Empire

comel kan.. hehehehe.. murah je..

quzer88

wah...nk beli juger...nk beli kat sape yea?

Farah

MACAM MANE SAYA BOLEH ORDER

Anonymous

hai. nak tnya kotak dlm gmbr 2nd last tu nk beli kat mana ye? tq

gudgurl7@yahoo.com

Gieya Empire

@anonymous - dear.. Nnti sy try cr yer :))

Unknown

asmkum kat mana ekk jual murah ni?

Gieya Empire

dekat mydin ade dear.. tp yg putih sje la. dia jual 1 bundle. bykkkkk..

Unknown

saja nak order yg kaler2... nanti boleh x pm dekat email saya?
nurrozaimin@yahoo.com
saya nak order yang kalerful tu dlm 500pcs

Anonymous

salam.. camane nak order Doily bag ni? please add skype saya suhadah_nurul untuk saya tau harga nya.. Thanks

Unknown

Blh tak bg sy nmbor untk contact..

Mdm Yui

Hai...nk tanya la...Mana nk bli doily yg kaler2??urgent ni utk goodies..huhuhu
cikguhani83@gmail.com

Gieya Empire

dear... cuba u bukak link tu, die ade jual doily paper color2x.. tp em not sure la skng ada lagi ke tak.

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP