Thursday, June 7, 2012

Review Bridal : Wedding Galore

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Wedding Galore. Saya tak pernah tau pasal wedding galore ni. Boleh camtu? Satu hari tu saya pergi kenduri kawan saya, Heriena, and she looks pretty wearing a peach beaded dress and I came across... Who's making such a beautiful dress that she's wearing for her reception. So lepas tu, saya mula lah sibuk tanya Erin mana dia tempah since saya rasa susah sangat nak cari tailor/designer yg have good review & harga berpatutan & hasil kerja kemas. Demand kan saya ni...

After all, Erin review la baju dia came from this bridal.. Wedding Galore. Dulu dah pernah pergi dah butik dia. Tempah baju nikah. Approx. siap this coming July. Tak sabar. Rasa macam meriah la pulak baju nikah. Tapi its just a simple kurung moden cuma kain je lain skit. hehehe. Takleh la bagitau :p

So for my reception.. Aritu duk usya2x ariwedding couture sebab ingt nak sewa je from dia. Tapi sebab ari ade call aritu terangkan pasal baju and kasut ape semua, macam payah la pulak since my fiancee ni kecik molek orangnya.. So berkemungkinan utk kne bt baju baru sebab banyak kne alter. So saya decide, takpelah, cari la mana2x bridal yang boleh buat cun dan kemas dan harga berpatutan pada pandangan mata saya.

I came across to see the WG updates. Dress baru2x yang diorang ada.. Tiba2x saya minat sangat beberapa design yang diorg buat and I told my fiancee that I love that dress... this dress.. and my fiancee is like... "amik je la mane2x sayang, kan dah book bridal tu.. kejap nak yang ni kejap nak yang tu.."

OOOOOoooooooooooooKKKKKKKKKKKkkkkkkkkkkk.. :(

Review wedding dress dari Wedding Galore





cantik kan.. semua saya suka.. Ohmy!!!


Photobucket

15 comments :

sarahhernyzar

cantek.. nk g usha gak la. haha. :)

Gieya Empire

serius cntiK! gi tgk ok!!!! :)

hanisah

cantik ok..range harga dia cantik gak tak?

Gieya Empire

range harga dia standard dear :)
dalam rm1000++

hanisah

mmg biasa..sepasang L/p? or satu je untuk P?

Gieya Empire

ala.. harga kne email saya la..hehehe. boleh? noorhazirahamdan@gmail.com. tp berbaloi la saya rasa :)

hanisah

ok.nnt i email you.tp email i tgh tak betul..nnt i email later.thanks

Gieya Empire

ok dear. sorry tau. stgh bridal dia tak suka kita reveal harga :)

nurdani

fuh cantiknya baju pengantin tu. suka warna2 lembut macam tu.

myzaali

Hi dear, i dah pergi 2x dah kt sane, and my baju nikh pun tmpah kt sane siap end July ni.. hehe tetibe sama lak, for me WG ni mmg affordable sgt!
Just sy pn x decide lagi.. Hehe...

Gieya Empire

kan.. hehehe.. affordable!

Anonymous

Hello just wanted to give you a quick heads up. The words in your post seem to be running off the screen in
Firefox. I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I figured I'd post to let you know.
The design look great though! Hope you get the issue solved soon.
Thanks
Also visit my page : wedding stickers

Gieya Empire

@anonymous - dear. I have checked the words. It seemed ok to me when I view it. I try to view from mobile and also normal web. It looks okay for me. The words isnt running off the screen. Can you pls check with others n let me know. Thnk you dear :)

"bella Chentaku"

cantikk...berape ye range dress die?

Gieya Empire

So far time saya thun lps range dlm rm700 - rm1000+ depends pd design. Tp kalau nak bt baru.. x slp rm1600 lelaki n perempuan

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP