Monday, December 5, 2011

Engagement Day part I

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Been busy with my engagement day. A day before my E-day, we've been informed that Toki Awang (adik cik) meninggal dunia. Sebenarnya dah lama dia sakit, Allah lebih menyayangi arwah. Innalillah.. Saya rasa terkilan tak dapat balik kampung. Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang paling disayangi olehNya. Arwah seorang yang sangat baik, soft spoken, baik sangat. And muka arwah dengan arwah abah saya seakan sama bila saya tengok arwah terlantar koma di hospital. Betul orang kata, Allah lebih menyayangi arwah. Al fatihah.

Talking about my E-day, there are lots of guests coming to my event. Thank you so much. Mula ingat nak buat simple, tapi memikirkan saya pn anak sulung, ibu pn sendiri tak pernah merasa pertunangan dizaman muda beliau, so saya layankan setiap karenah ibu dan family. They're all excited and supportive and I dont know how to describe the feeling. I love them so much. They ease my way, they give a full support, they lend a hand to reduce my burden. Thanks to all.

Ni sebahagian gambar yg saya sempat curi dari photographer saya. Will be upload more in the next post :)






Photobucket

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP