Saturday, December 3, 2011

Part I - Hantaran Sebelah Perempuan

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,



Tanggal 3rd December lepas, saya telah dilamar untuk menjadi tunangan kepada tunang saya sekarang. hehehehe. Nama dia Mohd Fakhorazi Samsudin. Alhamdulillah. Semua berjalan dengan sangat lancar sekali. Hari sebelumnya dimana hujan turun dengan sangat lebat menyebabkan saya sangat bimbang pada majlis yang akan berlangsung keesokan harinya. Alhamdulillah, Allah ease my way. Terima kasih Ya Rabb.

Saya nak share gambar hantaran kami pada hari berkenaan. Actually tak share pun dengan orang lain. Ini antara hantaran sebelah perempuan.


 1. Chocolate (Beryl's)


 2. Sepersalinan kain baju melayu 


 3. Buah-buahan


 4. Tart nenas


5. Dodol Melaka


 6. Kek Chocolate


 7. Jam tangan Fossil


 8. Sejadah


9. Potpurri

10. Sirih Junjung + Tepak Sirih (Hiasan)


Banyak kan? Mulanya persetujuan hanya 7 berbalas 5. 7 dipihak perempuan dan 5 dipihak lelaki. Alih2x tunang saya cakap banyak orang nak tambah hantaran dia, so total dah jadi 11. Ibu satu family cakap kalau lelaki sebelas, kita xboleh la bagi 7. Tambah punya tambah, taddaaaaaa... jadi lah sepuloh! Semua hasil tangan ibu. Saya hanya buat part chocolate je. and Pakusu buat sirih junjung. Mesti tak caya kan tu hasil kerja seorang lelaki, Pak Usu.. kesayangan saya! =)

Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP