Tuesday, December 6, 2011

Part IX - Kenangan Bersama Mereka!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,


3 december 2011, segalanya berakhir. Alhamdulillah. Dengan segala cabaran, dugaan yang saya rasa amat hebat sekali. Saya dapat lalui walaupun bagi saya agak terkilan on certain things. Tapi alhamdulillah. Segala usaha berbaloi. Segala penat lelah, berbayar. Dengan kehadiran ramai orang, dengan pujian dari tetamu, dengan senyuman semua pihak, dengan ucapan Alhamdulillah. Saya bersyukur kehadrat Illahi. Majlis berjalan dengan lancar, tidak hujan, tu yang paling penting sekali sebab time tu Melaka selalu hujan petang. Alhamdulillah...

 1. Saya bersama ibu, mak tunang saya dan the only kakak tunang saya. :')


2. Bergambar bersama menantu dan bakal-bakal menantu.


 3. Saya bersama kesemua puteri dan bakal puteri ayahanda Samsudin

 4. Saya bersama bakal pengantin baru, Abang Jeff and Kak Farah


 5. Saya bersama kawan baik saya, Ramizah Ramli. :')


 6. Bergambar bersama adik beradik tunang saya  :)


 7. Bersama keluarga Samsudin


8. Bersama bakal mertua... kut? Amin. They're all great :)

Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP