Thursday, June 21, 2012

Happy Father's Day Abah, and Tokki..

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Genap a week tak update blog. Hehehe. Sekarang busy sikit dengan assignment baru di MMD (Material Management Department). Pening kepala. Sebab rasa assignment kali ni susah and sort of macam dah kira kes investigation internal TNB itself. Penat la hari2x sebab it is something new. Team member pn tak ramai. Balik jam somemore. Kadang-kadang rasa macam fedup kerja. Nak cari TNB dekat ngn rumah. Baru syok. Hehehehe. Bayangkanlah hari2x drive 50km+ hanya untuk kerja sahaja. Kalau dekat hometown mesti dah rasa jauh. Tapi lama2x get used to it.

Ok. Sebab dah lama tak bercerita. Banyak sangat menda happen. Last weekend is father's day. Rasa macam... To be honest, yes, I am crying on fathers day. Taktau kenapa this father's day makes me feels quite emotional skit. I got no one to wish. I mean.. the close one.. So I have decided to call my second father. My beloved tokki sebab saya ada hanya 1 atuk sahaja. Alhamdulillah, he's doing fine. Miss to hear his voice. I love my 2 man, abah and tokki the most. Terubat sikit rindu pada kasih sayang seorang ayah. Happy father's day to abah tersayang dan tokki tercinta. Sesungguhnya kalian jantung hati saya.. Sampai bila2x.. Amin.. Lepas tu saya message semua uncle saya wish happy father's day. Tapi message yang mana dah ade anak la sebab dah nama father's day kan.. nanti takut yang takde anak lagi terasa.. semua benda saya buat sekarang, saya dah start untuk fikir not only twice. tapi berkali2x.. Alhamdulillah.. Hati semakin tenang..

Can't wait to meet my beloved grandparents next weekend. Apa ek nak beli untuk diorang... Hmmmmmmm.... (nervous sebenarnya...)




Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP