Saturday, August 25, 2012

Malam Raya

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Lama sungguh tak update blog. Tak online pon through laptop. Online through phone memang malas la nak update blog kan.. hehe. ok. I just want to share some new updates from me..

A day before raya. Orang lain sibuk dengan main bunga api, susun kuih, tukar langsir, kemas rumah. Saya? Saya pon ade agenda tersendiri tau! First thing first.. Apa aktiviti saya di malam raya 1433H ni.. Lets check it out.

1. Mengemas rumah. Of course la kan. Semua orang pasti kemas rumah and susun kuih raya malam raya kan..




Ruang tamu 1



 Ruang tamu 2

2. Aktiviti kedua, letak duit raya dalam sampul surat. Ramai sangat cousins terutamanya sebelah ayah. Dekat 30 orang. 


3. Aktiviti ketiga iaitu menguruskan kad kahwin saya. Mendeco sampul surat sikit2x sebab tak sempat nak print sampul yang bertulis. So, taknak bagi nampak kosong, terpaksa la tambah2x ape yang ptut..






Busy kan malam raya saya? Buat kerja sambil ditemani lagu raya. Sebenarnya, it's not that bad :)



Photobucket

4 comments :

Ieymah Ismail

wah..gie da nak tawen..mesti comey kan both of u..nak kad jugak!!! nmpk sweet gilee

Gieya Empire

Ok. Nnti g bg kt ieymah ek

Bie

comelnya kad kawin.. hehehe.. suka! :))

hyee..

kita BIE Daripada B2B Blog : Jalinan Cinta

salam perkenalan. Hope dapat exchange link dan tukar2 cerita juga :))

Gieya Empire

hi bie! welcome b2b :)

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP