Friday, April 1, 2011

cuti!

Salam,

Today, saya nak tulis in Malay words la.
Hari ini merupakan hari kedua saya bercuti. Sangat awesome! Maybe sebab da lama tak cuti panjang kut? Selama ni berkira je bila nk apply cuti. Tapi banyak benda yang kene settle. So I can say, sama je la kut cuti atau tak.

Tapi yang besnya bila saya dapat rasa perasaan yang mane da lame gila saya tak rasa. It happens around 1pm everyday! Saat paling saya suka bila ambil adik bongsu blk sekolah. Tengok dia terkedek². Dari jauh da tersenyum lebar. Seronok. Tengok tangan dia penuh dengan ape² ntah. Jajan la, megi la. air lah. Ish².. >.<


Tapi that's the moment that I've been waiting for actually. Boleh la merasa within 2, 3 days ni. Sometimes I wonder, mungkin nanti bila saya ada anak sendri, camtu jgk la gayenya kan? hihi. (tak sabar)


Alhamdulillah, everything done. Medical checkup - checked. Gambar passport - checked. Pesuruhjaya sumpah - checked. Borang² - done. Cuma certificate sume tertinggal kat KL. Sobs!


Hope dapat placement kat Melaka. Bos saya pernah tanya. "Gie tak kisah ke nanti dapat mane² je?"
Then I just replied "Tak kisah pun kut sbb sekarang saya pun takde komitmen. Tak pening kepala"

(haha. berani mati la)





Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP