Monday, September 26, 2011

Sabtu punya hal

Salam!

Busy with the past weekend. Naza pm-ed dekat facebook bagitau ada pameran pengantin dekat Ampang Point. hehe. Excited dia. Saya and Rina pun plan la nak pegi sana. Since rumah Wan pn da dekat Pandan, yang tersangat dekat dengan Ampang Point, saya pun heret die sekali. He's kinda excited nak survey. hihi. comel.

Banyak sangat choice la actually. Saya tak pernah pergi pameran pengantin n this was my first time. Kinda teruja juga. Tapi yg paling menarik perhatian saya is that............promotion PHOTOGRAPHY! Sebab saya suka benda macam tu kut. Nanti kalau kawen rasa bukan abes kat majlis kut. Abes kat Photography, Videography. hantaran. and part baju and pelamin saya lebih suka custom made. Based on taste saya, deco saya sendiri. (okay. dah terlajak kata. Kahwin lmbt lg.. hehe.)

Tapi best la. Untuk Rina banyak la input die dapat aritu.. On my way nak keluar dr Ampang Point tu singgah dekat optometrist sekejap. Wan planning to buy a spectacle. Terjumpa NISAH! hehe. bestfriend sec. school saya. Tak ubah macam dulu gelabah dia. hehe. Comel !

Lepas teman Rina pergi Pameran Pengantin, we've decided to go to GULATI'S silk house untuk survey kain pula. Mahal la siffon. Nak tempah ke nak amik yg ready made jeeeeee? Ready made tak cantik tapinyaa.... :(





Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP