Monday, October 3, 2011

Kisah kelakar adik hariez

Hi! Happy Monday to all  :)

As usual, ari Isnin mesti semua malas bekerja. Apa-apa pun mesti mulakan hari dengan senyuman.
Alhamdulillah.. Everything seems perfect today. Last few days ada sedikit perselisihan faham between me and my partner. Menda nya sangat kecik je. Mungkin orang kata dugaan kut? But afterall, we feel that the bonding is getting stronger. Hopefully.. :)

Yesterday, Iqa ada cerita satu kisah ni la kan.. See the conversation between me and Iqa semalam:

Iqqa : "Kak, semalam adik ayieh pakai cap dalam kete aku... lepas tu dia tanya aku, Hensem tak hariez?

Me : "Pastu mung balas ape?"

Iqqa : "Aku bls... erk?".. pastu die tny lg.. "Hensem macam abang wan tak bila abang wan pakai topi n spek hitam?"

Me : "Hahahaha. Abang wan mane ade hensem.."

Iqqa : "Aku tny dia, abg wan idol ayieh ek?" "Dia balas... aa".. hahahaha


Then tiba-tiba Egie (adik aku 2nd) tanya hariez..



Egie : "Abg alfa (bf egie) tak hensem ke adik ayieh?"

Ayieh : "tak", sambil geleng kepala..

HAHAHAHAHA. cerita kat wan.. die gelak je.. and he said..
"saya janji akan jaga kakak dia seumur hidup saya"

kelakar lah adik hariez ni.. Love u baby hariez :)



Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP