Friday, November 25, 2011

Lisa Surihani statements impressed me.

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

I've just read beautiful nara regarding Lisa Surihani and Yusry KRU.
I like the way she deal with the press when they asked her about their relationship..
Relationship less than a year and they've decided to end up with marriage..
This is what Lisa said:


"Kami saling mengenali tidak sampai setahun. Tapi itu bukan alasan kami tidak boleh mengakhiri perhubungan ini ke fasa perkahwinan. Kerana sebelum ini saya sendiri pernah terlibat dalam hubungan cinta selama lapan tahun dan akhirnya hubungan itu putus.
Bagi saya masa bukanlah ukuran untuk menilai sesebuah perhubungan itu. Selagi kita bersama orang yang kita sayang, kita tidak akan pernah berhenti daripada terus mengenali dirinya. Jadi kalau kita kenal hanya sekejap dan berkahwin, kita masih boleh mengenalinya lagi selepas itu."

What we need the most is to build love and keep on improving ourself to be better. I like the statement saying that selagi kita bersama orang yang kita sayang, kita tidak akan pernah berhenti daripada terus mengenali dirinya.

Some of us, even couple 8 years, 10 years, at last si suami ada perempuan lain juga. Si boyfriend ade perempuan lain juga. And what I've done a research is that bila couple lama ni, perempuan easily get bored with their relationship. And man starts to search for a new girl. We dont even know what will happen in our next 10 or 20 years. Pray for the best, lets Allah do the rest.





Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP