Monday, January 30, 2012

Latest update. Banyak gila benda nak update. ahaks!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,


Hai!

Gila lama ah tak update blog. Bersawang dah. I've been busy with lots of stuff. Da lama tak pergi outstation. Busy bukan sebab kerja. Tapi busy mengumpul duit dan pindah rumah baru dan kemas rumah baru dan angkat kereta baru dan macam2x lagi. Seriously hectic gila rasa.

Sekarang ni saya menetap di rumah baru. Sewa je dulu, tak mampu lagi utk memiliki my own house. Actually takdela kate tak mampu, tapi pikir punya pikir banyak lagi menda nak abes, nak spend duit, so hold dulu lah. Saya menyewa di *****. hehehe. Ibu kata takleh reveal pasal personal kan? So as usual lah bila korang dah start pndah rumah baru, U have the feeling.. mungkin macam saya kut, excited untuk hias macam2x.. my fiancee selalu remind, jangan terlalu excited sangat sbb tu bukan rumah kita lg.. Ok sayang. I will. Macam2x saya beli. Beli barang dapur. Hias tu, hias ni. Thank god rumah tu baru renovate.. Saya masuk rumah hanya goyang kaki sahaja.

And what makes me even happier is when one of my friend offer me her things.. Mula2x saya saja bagitau kawan saya, saya dah pindah. So nnti dh boleh lepak rumah bila singgah makan warung tunang saya. Alih2x she told me that she wanna let go her sofa and set meja makan. FOR FREE.. I was like.. "Alhamdulillah.. murah rezeki". Saya pulak tanya dia berapa.. bayar la sikit at least.. bla2x.. &&%&$#$%^%^&%.. hehe

Alhamdulillah.. Seronok ada rumah baru. Nanti boleh bwk family dtg. Owner sebelah rumah aje :p
tapi diorg semua sangat friendly and dah rasa macam family sndri dh. Semoga semua berjalan lancar. Tapi terkilan skit lah sebab bila dah getting excited dgn rumah tu.. saya terstop simpan duit utk kahwin. sob2x..
nnti nak ngadu kat tunang takut dia ckap tula.. kan saya dah cakap buat sikit2x.. arrrgghhhh..

Semoga dipermudahkan segalanya.. amin..



Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP