Monday, January 30, 2012

Botak vs Ada rambut

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,


Salam.

2 posts in a day.. Boleh? hehehe..
Saja nak bagitau... my fiancee dah botakkkkkkkkk!
hehehe. Perlu ke? (mesti ade orang cakap cmni)

Perlu lah. Saje nk bgtau. lols
nanti saya upload gambar dia botak dengan ade rambut eh.
Tapi saya suka dia botak.. sebab nampak gondol.. hehehe.
Dia cakap saya tak kisah pun botak. Saya dah ada sayang saya.

lalalalalala

ni gambar sebelum botak. babai rambut.. hehehehe


#1. Time rambut panjang. Zaman jahiliah katanya. Suka sangat rambut panjang.



#2. Rambut spike. Suka sebab nampak kemas. Biasa kalau dia buat rambut macam ni, dia tak pakai cap dah.



#3. Rambut belah. Saya la yang panggil rambut belah. taktau la org lain panggil ape. Tak suka sangat rambut ni sebab nanti dia suka pakai cap.


#4. Botak. Gondol. hehehe. takde gambar lagi :p



Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP