Wednesday, April 4, 2012

Tolong like blh tak kawan2x?

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Hai.

Saya ada join 1 contest ni from Hana Zakaria Wedding Planner. Menarik la. Mula2x saya tak terpikir nak join tapi bila hadiah dia agak menarik perhatian saya tambah pula sekarang makin bersemangat utk mencari vendor kawin, kebetulan hana ni dari Melaka jugak, so saya sangat2x memerlukan vote anda untuk sokong saya menang dalam contest ni.. hadiah dia antaranya:

Grand Prize:
Scarf & Veil by Hana Zakaria Scarf Et Cetera | worth RM 300
5 buah Dekorasi Hantaran (Fresh Flower) | worth RM 750
50% off untuk Pelamin Resepsi (Rumah ATAU Dewan) | bergantung pada design


2nd Runner Up:
Scarf & Veil by Hana Zakaria Scarf Et Cetera | worth RM 200
1 Handbouquet (Fresh Flower) | worth RM 200
20% off untuk Pelamin Resepsi (Rumah ATAU Dewan) | bergantung pada design


Consolation Prize (3rd, 4th, 5th):
Scarf by Hana Zakaria Scarf Et Cetera | worth RM 60

 dan saya dikehendaki untuk menghantar gambar yg symbolize number "2"..
boleh tak tolong like gambar saya. Anda membantu saya untuk mendirikan masjid. Besar pahala tu. ehehe. like tau.

first korg kne like page ni dlu tau: Hana Zakaria Wedding Planner
pastu korang tekan je gambar utk like :)



thank you sangat pada yang dah vote. Saya kahwin kerana anda! yes. you! :)


Photobucket

1 comments :

MiSsJue

Da like :D jz nk share my new blog ye..yg lama da delete :D thanks& congratz!Can't wait your big day!

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP