Wednesday, May 30, 2012

Passed away ='(

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

It's already Wednesday. Can I call it wednesday blues? Yesterday I got an MC. Feeling unwell physically and mentally. My shoulder is not in a good condition. I cant even drive using my left hand. Plus gusi pula sakit. Memang terbaik. Actually my shoulder dah beberapa hari tak berfungsi dengan baik. Semalam baru pergi jumpa doctor and she had checked for me and give me some medicine.

Masuk2x je kerja today, one of my bestfriend, Zura, whatsapp me nak pinjam tudung for her wedding this saturday. Memang kami sangat kerap whatsapp. Dia orang kedua saya paling kerap whatsapp selepas tunang saya. Kadang2x tunang saya dah tak payah tanya saya whatsapp sape. Sebab mmg dah tau mesti Zura. We love to chit chat about wedding preparation.. Bridal murah n berbaloi n cantik la.. Photographer la.. Baju la.. Sampai masalah saya pun hanya dia kawan yg banyak tau pasal perkembangan saya sekarang. And yet now, I mean today, she kacau me again. I know that she can't even stop whatsapping me everyday.

Until one point I got her whatsapp saying that..

"G.. ayah zura da xde.. Heart attack.. baru meninggal.."

Innalillah.. I can't imagine her feeling right now. with the wedding ceremony to be held just around the corner.. 3 days left.. Her father passed away lagi.. I can't imagine that. Seriously. I have had that feeling 7 years before. Sangat pahit untuk ditelan. I really hope that she will be strong to face all these.. Kepada sesiapa yang terbaca entry ni, sama-sama lah kita sedekahkan alfatihah buat allahyarham En Sukimin. Alfatihah..



Photobucket

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP