Thursday, May 31, 2012

Review & Contest : Qarmasutra Weddings & Events





 



Qarmasutra Wedding & Events menjanjikan satu kepuasan pada bakal-bakal pengantin yang akan melangkah ke gerbang perkahwinan. Sesiapa sahaja pasti mengimpikan majlis yang gilang gemilang, vogue in the vast gitu. And the best among the best that I can suggest is the artwork from

Qarmasutra Wedding & Events
(colour purple gitu. my fav. colour. I loike!)

Sebelum masuk pada artwork dari Qarmasutra Wedding & Events ni, mesti lah korang kena amik tau founder dulu. Diorang lah nadi, diorang juga la tulang belakang pada Qarmasutra Wedding & Events ni. Let me introduce to you the founder of Qarmasutra Wedding & Events

1. Mr. Ben Firdaus Azraai (founder)


What is so special about him is that he got a diploma and also a degree holder in Bach . (Hons) Interior Architecture of Architecture school at UiTM Shah Alam Malaysia. 5 years experiences in practising and applying ID + Deco + Construction Works. 


2. Mr. Anuar Haikal


 
The second backbone of Qarmasutra Wedding & Events is Mr. Anuar. He is a Matriculation grads in Physics and also a student of Bach ( Hons ) Interior Architecture of School of Architecture , UiTM Shah Alam Malaysia .
BOTH lelaki! Mana perempuan2x yang kreatif sekalian? Ohmy! Memang sungguh kreatif la mereka ini. Tolong!!! I salute you la guys! Without wasting much time, saya nak tunjuk kat you all their artworks yang saya rasa akan jadi kegilaan buat semua bride to be macam saya *melting* (belum apa2x dah melting)










Antara pelamin idaman ialah....

 
Tapi atas faktor ianya hanya sesuai utk outdoor, saya beralih arah ke pelamin ini:

Kenapa saya minat sangat dengan pelamin farra AF2 ni sebabnyaaaaa
  1. saya memang suka pada blackboard yang bertulis "ini event saya". Nampak cool gila!
  2. Boleh duk atas kerusi, bukan bersimpuh dibawah sebabnya.. It's too common la duk bersimpuh. Nanti duk lama2x.. kaki cramp. Nanti nak bangun pn orang kena papah. Atoi!
  3. Kalau duk bersimpuh, nanti kalau time tu saya tengah gemuk, nampak abes lipatan-lipatan perut saya. Bakal suami saya tengok.. "MAK AIHH"
  4. It's simple. Nice to see. and yang paling penting, match dengan tema nikah saya! 
  5. Takdela orang pakat ramai2 nak duduk atas pelamin. Hanya saya dan dia je.. Auuuwwww! 

 Ok. Berbalik pada artworks lain, diorg ni bukan sahaja buat pelamin tau! tapi juga banyak lagi "benda" lain diorg buat. Creative kan? Siapa kata lelaki tak kreatif? Let us see...







Menarik kan? Tak menang tangan nak tulis.. Terlalu banyak menda kreatif yang diorang hasilkan.. Korang nak usha lagi? Banyak sangat lagi yg cantik2x.. You all boleh lawati diorg punya blog di..

* please follow them dear friends *

and korang boleh juga lawati fb diorg di:


* please like them dear friends *


Kalau agak-agak korang ni jenis yang tak segan silu, nak terus call diorang pon boleh..
They can be contacted via:
Email : qarmasutra@gmail.com
&
Anuar : +60173056449
Ben : +60122303812 


Menarik tak? Saya suka. Hope saya boleh menang. Boleh camtu? HAHAHAHAHA..

The ending of my story would be......



 Babai!














Photobucket

11 comments :

Rina Lia (◕‿◕)✿

2 like from me!!! comelll hehehhe
kreatif2!! wish u will win gie!! klo menang photobooth boleh ktorg amik gambar habis2sannn =)

Gieya Empire

Hehehehe.. Moga menang. Rina dan g! Yey

Gieya Empire

mne nk tgk like tu rina

MiSsJue

OMG! Gojesnyeeee! x sabar nak tgk ur big day!

Gieya Empire

heheeh.. kalau menang la kan :p

Nurul

best!! mesti menang lah=)

Ajwedding

Liza doakn u menang.nice entry :)

Gieya Empire

hehehee.. thnk u kawan2.. love ya!!!

:)

congrats dear..dah menag dah pon :)

Gieya Empire

heheheeh.. thnk you dear for your precious wish :)

Anonymous

I was able to find good info from your blog articles.
Here is my blog post - GFI Norte

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP