Tuesday, June 26, 2012

most precious thing!~

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,


Petang tadi time balik dari kerja, saya terjumpa 1 tin biskut. Dalam tu penuh dengan barang arwah abah saya.. Saya buka, tengok satu persatu.. Akhirnya saya terjumpa aset yang paling berharga. Kad pekerja abah! Sampai sekarang saya ingat id kerja arwah abah. 10024365. Alhamdulillah abah, sekarang akak dah ikut jejak abah. Somehow... I miss you real bad. People always taking advantages on us because we dont have you. I need you to hold me tight.





Ya Allah, Engkau sayangilah abah saya, Mohd Hamdan bin Kadir seperti mana dia telah menyayangi kami atau lebih. Ya Allah Ya Rahman, Engkau tempatkanlah abah saya di kalangan orang-orang yang beriman dan yang beramal soleh. Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, Engkau hapuskanlah dosa arwah abahku seperti mana Engkau hidupkan kami dengan penuh kesucian. Amin.. amin.. ya rabbal alamin...


Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP