Monday, June 25, 2012

Sharing is totally CARING!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,


Ape perasaan korang bila makanan boyfriend/ tunang korang di share dengan perempuan lain dihadapan anda sendiri?

Bagi saya, jangan sampai saya tegur. Faham-faham sendiri la kan sebab makanan pon saya jarang share dengan kawan saya yang saya x berapa rapat, inikan saya nak share dengan lelaki. hehe. kelakar macam mana perempuan lain suka hati je ambil makanan boyfriend/ tunang someone else secara sengaja takde rasa ape2x. Mungkin bagi some sort of "open-minded" person, they think that... this is cool dude!

Sorry la. sebab saya "close-minded" person. Tak kisah la orang nak cakap saya kolot ke apa, agama saya tak ajar saya untuk "open-minded" sangat. Tapi saya akui saya bukanlah seorang yang pro agama sangat. Tapi perlulah membezakan yang hak dan yang bukan hak bagi sekalian ummat manusia. Ok. saya bebel. Saya tau. akan ada orang tak suka. Chow! :D



Photobucket

3 comments :

Ieymah Ismail

kite pun x suka jugak mcm tu!!! huhuhu..

Gieya Empire

Tak suka sgt. Tp mls nk pnjg cerita. Xnk gaduh.snyp aje :'(

Gieya Empire

Tak suka sgt. Tp mls nk pnjg cerita. Xnk gaduh.snyp aje :'(

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP