Saturday, August 11, 2012

Kad Kahwin

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Kad kahwin dah siap design!
Mula2x pikir nak buat jalan mudah je..
Nak je tempah yg ready made.
Sebenarnya dah booked dah aritu dekat pameran pengantin.
In less than 2 months call dia balik and they said that they can only process the cards within a month
So macam tak sempat je.. So terpksa la design sendiri.
Tipu lah kalau saya cakap saya design sorang2x kan..
Saya menggunakan khidmat http://asrarqulubshop.blogspot.com

Macam2x saya request tapi ada je yang saya tak puas hati
Maklumlah saya ni seorang yang rumit..
So saya suruh bro ni bagi soft copy yang saya boleh edit.
At last kad kahwin saya jadi lah macam nii



Isi dia nnti kena tunggu kad sampai dlu la. hehehe
Peta semua saya buat sendiri. Dari segi pemilihan font.
Thanks to http://asrarqulubshop.blogspot.com for helping me to come out with this.
Alhamdulillah dah anta print.
Semoga semuanya turn to be good. Amin.





Photobucket

9 comments :

nurdani

alhamdulillah dah siap

Gieya Empire

Dani.. Nnti sy post kt awk yer. Kad bru anta printing :)

nurdani

ok saya tunggu. :)

fana.akim

salam, nak tanye awak hantar print kat mane ye?

Gieya Empire

Fana.. Saya anta kat kawan je suh print sbb die ad link dgn kilang printing. Plh je kad nak material ape.. Semua dia blh bt :)

Unknown

Assalam gie...

sorry terstalk awak nye bloq...
tbe² jatuh cinta dengan awak nye design kad...

macamne awak design karikatur tu ek????

Gieya Empire

dear.. design kad tu design sndri cuma gambar doodle tu saya minta member tolong buatkan. just bagi gambar real dekat dia then nnti dia buat interms of karikatur. :)

u can ask her for help ; http://nurdaniub.blogspot.com/

Unknown

oh..thanks sis... btw, tgh tunggu due kan???
Selamat Bersalin ye Gie..
dan berpantang dengan jayanya.. =)

Gieya Empire

aa dear.. tggu msa je la. hehe. thnk you. doakan semoga semuanya selamat ye dear :)

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP