Thursday, September 13, 2012

Make Up Gorgeous but affordable!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

When we talk about make up, make up is a very crucial thing for any wedding sekalipun. Bagi setiap perempuan kan, bila masa nak make up je rasa teruja. Yalah, bukan selalu make up pun kan. Selalu kalu make up mesti pakai compact powder semata tu je, pastu pakai blusher skit2x.. Saya sebenarnya suka make up yang sangat simple tanpa mengubah structure rupa dan kulit pun nampak natural je. Tapi bila saya deal dengan any MUA (Make Up Artist) they will say that reception mesti la kena vogue in d vase gitu. Kena pakai tebal2x baru nama raja sehari. Tapi saya tak suka!

Saya lebih sukakan simple (mungkin makeup bagai nak rak kut) tapi still nampak natural. Saya suka make up yang lebih mementingkan bahagian mata sebab saya mata sepet. So nak la nampak bulat so that nampak cam anime gitu.. Awwww! BUDGET. I know! hehehe. Nak yang boleh buat smokey eyes yang terbaik la dengan cost yang tak berapa mahal. LOL. demand!

Contoh saya suka sangat makeup2x dibawah ni:

SEBELUM


SELEPAS


SEBELUM


SELEPAS


Ni saya ambil dari website Kak Zila Ziman. Dia ni sangat baik lah. Tapi sayang tak dapat ambil dengan dia on my wedding day sebab sekarang dia tengah sarat mengandung so can't travel back and forth to Melaka. Takut terberanak katanya sebab due bulan Oktober. Sob2x.. Tapi dia baik sangat. If siapa2x berminat dengan hasil kerja dia, boleh la pm or call dia sendiri tanya quotation. Tak berani nak reveal. Tapi ape yang saya boleh bagitau, harga dia sangat affordable :)

Phone No : +6012-3474745

SEBELUM


SELEPAS


 SEBELUM


SELEPAS
 

OK! Make up dia ni pun gorgeous gila okay! Harga pun memang sangat affordable. Bagi saya kalau below than RM500 tu affordable lah untuk this kinda make up kan.. Boleh tengok hasil akak Anna ni dan boleh contact dia sendiri untuk quotations:



Tolong!
I want smokey eye! :(





Photobucket

2 comments :

nurdani

serius cantik gila...berkenan nak guna untuk majlis saya nanti.hehe

Unknown

Hai..sy nk tnye if nk makeup simple utk pg kndri kwen brape?please whatapp sy 0173974590..tq

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP