Monday, November 12, 2012

My new baby-G

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Setelah sekian lama tak shopping. Tak plan pun nak shopping. Bukan kata banyak duit, tapi keinginan nak ganti balik jam birthday present suami bagi time bercinta dulu ada. Since jam sekarang, jam fossil hadiah hantaran tunang, tali dia ada problem sikit *but still boleh pakai. cuma nak kena gi anta kedai repair* so saya fikir, nak cari jam baru. Memang niat hati nak ganti balik jam hadiah harijadi saya ke-24 aritu. So saya dan suami dan adik-adik pergi ke Dataran Pahlawan Melaka. Of course saya dengan tujuan nak gi tengok Baby G sahaja.

Dah lama aim nak jam ni. Tapi rasa macam tak mampu. Bukan tak mampu. Tapi rasa duit tu banyak lagi nak guna kut lain. So batalkan niat je. Tapi semalam bila husband bg permission beli and dia tambah sikit, so saya nekad untuk beli. Rasa ok sikit sebab dah ada replacement jam yang hilang aritu.

Ini jam hadiah hari lahir ke-24 saya yang dah hilang :-

Kenangan dengan jam lama. Sob2x. Dulu tak suka kaler ni sebab kaler pink and I dont like pink tapi bila pakai, best. So bila hilang rasa sedih :(


And this is my new watch. 



Walaupun niat nak ganti baru sebab buat hilang, tapi husband tambah juga la sikit. Alhamdulillah. Dah tak rasa bersalah lagi. Tapi saya rasa dekat Dataran Pahlawan kedai G-Factory dia range harga murah sikit la dari kedai lain. Tak caya. Cuba gi survey tengok =D




Photobucket

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP