Friday, December 14, 2012

Outstation MOOD is ON!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Lama sungguh tak menaip. Busy yang amat. Sekarang saya dalam minggu outstation. Outstation dekat je. Dekat Seremban je. Tapi penat yang amat sebab hari2x berulang. My very first day tu saya stay sana dengan Ari.. Kitorg memang mati kutu gila nak buat ape since takde kereta time tu. Plus Seremban bandar yang "mati" malam. Second day saya decide nak balik. So I went back. Know what, memang berbeza la balik rumah dengan stay sana. So saya pon berulang lah everyday. Pergi dalam 65km. Balik 65km  a day. So total 130km travel a day dari rumah ke TNB Seremban. Penat la juga tapi nak buat macam mana. Beza bila dah bersuami. Kalau single tu takde teman dekat rumah, serupa juga kalau nak stay lodging kat sn juga kan? Sekarang menda yang paling saya tunggu bila suami balik kerja, dapat tengok muka suami. Rasa lega.

Tapi memang betul lah, lelaki susah untuk faham akan status perempuan yang dah berkahwin. Ada kawan satu tempat office duk paksa stay sana sebab katanya senang, tak perlu datang kerja lambat. Saya balik pun saya datang pntu office belum bukak lagi. Padahal kawan saya ni pun dah kahwin. Payah juga untuk memuaskan hati semua orang. Lelaki yang dah berkahwin tak sama dengan perempuan yang dah berkahwin. Tak boleh la nak fikir semua orang sama je. Ok. Emo. Abaikan.

Semalam dah dapat dah album kahwin dari Hash Ryaniez Moment. Alhamdulillah. Smooth juga la sebenarnya semua majlis perkahwinan. Video dapat cepat, Gambar siap cepat tp kami yang ambil lambat. So saya rasa puas hati sangat. Alhamdulillah.

Ok. Just a simple update. Nanti ade benda lain lagi nak cerita. See ya!





Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP