Wednesday, March 27, 2013

SAYA BULAT!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Diorang kata saya bulat! Diorang kata saya berisi! Tapi memang betul pun. hauhuahua. Semua baju dah tak muat. Logic la kan sebab ada "isi". Tapi kan, pants semua pn dah ketat. Beli pants extender macam takde guna sebab paha dah start membesar. Boleh la pakai tapi bila pregnant ni sangat la tak selesa bila pakai baju ketat2x. Kesian anak dalam perut. Lagi selesa pakai maternity pants. Selesa sungguh.

Know what, cincin saya pun dah tak muat pakai. Tapi demi menjaga hati husband saya, ku pakai jua lah wahai abang. Cincin tunang je muat, cincin merisik dah tak muat. Hahahahaha. Memang betul la kut dah gemuk. Seronok betul suami saya tengok saya membesar. Suami pulak jenis suka tengok saya pakai baju yang nampak preggy2x. Tak suka pakai tshirt je kuar gi jalan2x. Macam2x la.

My weight is now 61.5kg. Tak pernah cecah 60 over ok! 55 above pun tak pernah. Gilo! Anak.. oh anak ku. Demi kamu ibu makan banyak. hehe. Alasan.

Bakal menjadi seorang mak. Macam tak gaya mak-mak pun kan? Hihihihihihihihi. Tengok ayah dia lagi la tak caya bakal jadi ayah. Macam budak darjah 6 je. (Sorry abang :-p)




Photobucket

2 comments :

Ieymah Ismail

wah..b4 pregnant berat gee brapa?

Gieya Empire

dulu masa u 48kg. bila kerja 51/52kg. huahuahua. berat

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP