Monday, April 29, 2013

Happy birthday abang! ♥

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

It maybe a little too late sebenarnya. Sekarang pun dah 29th April 2013. Happy belated birthday to my beloved husband. Tanggal 25th April 2013, suami saya genap berusia 26 tahun. Tapi disebabkan kekangan masa, dengan nak balik kampung nye lagi, rasa tak sempat nak update. Sorry ye abang. Tapi abang bukan selalu boleh baca blog saya pn kan. hehehe.


Happy 26th Birthday to my beloved husband. Hadiah taktau nak bagi ape. Ingatkan haritu nak buat surprise bouquet delivery. Tapi tak sempat dah. Kena buat nanti la nampaknya. Mungkin juga saya boleh kata tahun ni hadiah anak la. Hadiah TERBESARRRR tu. hehehe.

Thank you for being my husband for nearly 8 months. Eventhough we're still in the midst of understanding each other, or some might said that we are still new in married life, I hope that I have been the best companion so far. Thank you abang for taking care of me. Taking care of the baby. Try hard to understand me and follow my ways. Thank you abang sebab hari-hari paksa saya makan ubat. Hari2x abang buatkan susu untuk saya minum. Kadang-kadang kalau saya tak larat, abang tolong ganti tempat saya di dapur. Thank you sebab tak bagi saya buat kerja berat eventhough saya selalu kena remind abang utk buat. Hahahaha. Thank you sebab kadang-kadang terpaksa jadi driver saya, hantar saya pergi and ambil saya balik kerja. I know that we're not as rich as others, we're not as "senang" as others, we are still developing ourselves to be better, I hope, and I always pray that Allah will ease our way because we choose to marry lillahi taala.

"Sekiranya rezeki suamiku, anakku, dan diriku ada dilangit, maka Engkau turunkanlah ia. Sekiranya rezeki suamiku, rezeki anakku, rezeki untuk diriku berada di bumi, maka Engkau keluarkanlah ia. Janganlah Engkau pesongkan hati kami selepas Engkau kurniakan kami rezeki dan kami memohon agar rezeki yang halal berada di pihak kami. Amin Ya Rabbal Alamin.."



Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP