Friday, July 20, 2012

Doodle yang sangat comel!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,


Hi?

After several days yang agak murung dengan cerita yang cam gampang je kan (refer to previous post), saya decide untuk chillkan diri saya. Dah lama dah sebenarnya saya duk usha benda ni. Ape benda tu?

Doooooodddddlllllleeeeeeeeeeeeeeeeee!

Suka sebab comel sangat. Dah lame dah usha. Tapi ade setengah buat doodle tak kne dengan kehendak saya. Saya ni cerewet sikit (banyak sebenarnya!) After awhile, terjumpa satu blog ni. Tiba2x rasa macam menarik perhatian sebab tgk die punya vector cartoon. Sebab ingat lagi dulu pernah suh member kat U buat tapi sampai sekarang takde berita. abaikan.. hehe

Saya anta beberapa sample untuk si comel ni buat. Alhamdulillah, the outcome is so damn awesome! Saya suka dan yang paling penting, tunang saya suka! "sama la gigi saya dalam ni," kata Mr Tunang. hehe. Thank you awak!

Apa yang saya sangat berpuas hati dengan dia ni sebab saya rasa service dia sangat laju! Tak macam blogger lain yang buat doodle jugak. Tak tido kut ek? Sangat puas hati, layanan bagus, cepat dan pantas. Memang kena dengan saya yang memang nk benda cepat je. Harini tempah, esok siap. Kagum kan? Alhamdulillah.. Thank you dear!

See the outcome..
Gambar vector kami



Gambar asal :)

Cantik gila kan? Saya mmg boleh syorkan dia kat korang. Yang TERbaik je saya akn syorkan! Siapa2x yang berminat boleh visit blog ni:

Blog : yoUnique 
Email : ckecikcomeldani@yahoo.com

Terima kasih dani. Taktau nak panggil ape. Panggil dani je. Love your artwork and your service. Thank you dear. Muah!




Photobucket

5 comments :

nurdani

lepas sahur belek blog. tengok-tengok ada entri ni. i'm touched. terima kasih guna khidmat lukis saya :D

Gieya Empire

hehehe. thnk you too sebab sudi layan saya yang banyak karenah :))

MiSsJue

comey arrr :D ..Nanti ah pas engaged nak gak wat mcm ni..skrg segan lg :P

Unknown

Heheeheh. Ala. Dgr cite dh x lm dh :p

◕ D Y S H A S A H H I R ◕

beliau memg berbakat besar.. xrugi order dgn beliau.. btw congrat forur wedding

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP