Wednesday, November 28, 2012

Gambar vector saya Part II !

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Last week saya ada tempah lukisan vector dari someone ni. Dulu saya tempah dengan Dani, tapi sebab sekarang dani busy sgt. Dani dah popular sekarang. Alhamdulillah.. Congrats Dani!

Saya decide untuk mencuba yang baru. Nampak artwork dia cantik, so, try je la. Before saya tunjuk hasil gambar saya yang dah divectorkan, jom kita layan dulu beberapa hasil artwork saudari comel ni:






Cantik kan? Mau tak cantik. Guna ADOBE PHOTOSHOP kut!
Teringin nak belajar buat vector. Tapi.............. heheheeheheh (alasan. biasalah, orang melayu. LOL)
This is mine:

 Gambar asal saya



Gambar vector saya

Ok, ni pula saya ambil dari blog Fiza sendiri. Sebenarnya saya malas nak edit. hehehe. Malas kan saya ni? Hurmmm...  Gambar kahwin saya! Saje gedik2x nak buat. hehehe.. Tadaaaaaaa




cantik kan? Bila la saya nk dapat belajar ni. Adoi!
Sesiapa yang berminat untuk buat header blog ke, nk buat kad kahwin guna gambar vector korang ke, korang boleh contact saudari Fiza kiut miut ni di:-


Website : Azhafizah
Facebook : Azhafizah

Terima kasih Fiza! Muaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!




Photobucket

11 comments :

Azhafizah MN

Thanks dear..muaaahhh ^__^
Entry for you too

http://www.azhafizah.com/2012/11/vector-potrait-hazirah-dan-husband.html

Gieya Empire

Dah bc dh pg td. Pantas je. Hehehehe. Thnk you!

nurdani

haha mana ada saya popular. akak ni. memang cantik lukisan daripada Fiza. dia ohsem!

Gieya Empire

hehe. dani pn cantik lukisan dani bt. semua org puji tau kad g.. :)

Unknown

wahhh serius bagi saya inspiration la! hahaha

Gieya Empire

@nurshakira - boleh la belajar ngn nurdani n azhafizah ni dear :)

Custom DTG T-Shirts

Terima kasih atas blogpostnya.
Saya lagi coba nih,, moga2 habis ini bisa belajar menggambar percobaan untuk header blog.
Salam kenal.

Norhelmi Zainal

bape yer byran utk wt mcm ni..

Norhelmi Zainal

Bape ye harge lau wt gbr cmni..

Norhelmi Zainal

bape yer byran utk wt mcm ni..

Gieya Empire

@norhelmi zainal..

im not sure dear.. dah lama buat. cuba u tny owner :)
sorry sgt sbb tak ingt :)

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP