Tuesday, April 23, 2013

1st time reveal gambar perut membesar :)

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,


Oh yer. Asyik cakap pasal baby je. Saya sendiri tak perasan sepanjang pregnancy ni takde pulak camwhore macam dulu. Hahahahahahaha. So takde gambar perut besar. Nasib la adik saya ada initiative nak tolong amikkan gambar kitorg berdua di MidValley, just after pergi scan baby. Adik saya semua turun KL sebab nak tengok anak buah pertama diorang ni. Semangat betul! Sayang diorang sangat-sangat!!!


Ini lah muka mak-mak. Hihihi.. Comot betul. Macam mana la husband saya boleh tersuka pun taktau lah. hehehe. Cincin tunang n risik takyah cakap la. Memang tak muat dah. Siap husband cakap nak gi tukar baru. Dia bukan boleh tengok saya tak pakai cincin. Katanya bila pakai cincin ni nampak macam bini orang sikit. Hehehe. Nampak sangat muka saya tak macam bini orang. Abes tu dalam perut ni orang dah boleh tengok ni bini orang la. hahahaha. Kelakar betul!

Berbeza dengan gambar ni kan?



Muka kanak-kanak riang. Enjoying masa lepas kahwin sebelum ada anak. Konon time kurus skit la kononnyeeee... hikhik. Takpe. Lepas bulan 8, berat akan lebih rendah daripada yang ni. Chaiyo!!




Photobucket

3 comments :

Unknown

momma preggy mmg nampak comel aje..hihi..doakan sy ada rezki jugak ye =)

Ieymah Ismail

jelas di stu..
mata gie sepet la..suka tgk..

Gieya Empire

@syaz - inshaAllah satu hari awak akn jd bambam mcm sy jgk :))

@ieymah - bambam la.. nnti klu ank mata sepet ikt g la tu :p

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP