Monday, June 17, 2013

Happy 26th birthday to me!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Last Tuesday was my birthday. Actually hari Isnin saya bekerja. Tak sempat packing untuk pergi Bukit Tinggi on Tuesday. So I decided to pack all the stuff after balik dari office. Penat juga. Baju suami, baju saya, semua saya iron siap2x. Jenuh nak mengarah suami angkat itu, angkat ini. Ye la. Perut pun dah boyot. Macam mana nak angkat luggage berat2x turun tangga kan? Kehkehkehkeh.

Saya decide untuk iron semua baju di tingkat bawah. Bilik kami di tingkat atas. Malas la. Kalau iron dekat bawah boleh iron depan tv. hehehe. Pemalas betul. Saya plan untuk masuk tidur jam 12am. I remembered my birthday falls on tuesday but maybe at that moment, terlampau busy pikir itu ini, packing barang, ulang alik sana sini, makes me forget about my birthday. Tambah nak siap packing cepat nak tido cepat coz kena berjaga awal untuk bertolak ke LCCT sebab flight pukul 7.

After all, saya naik bilik 5 minutes before 12am. Tu pun still busy packing small stuff. Suddenly my husband shouted "sayang, turun sekejap". And I was like, "Apa dia". And he repeated again, "Mai la sini kejap" When I'm about to walk to the staircase, I can see there is something tercegat depan pintu bilik kami. And at that moment, my husband sang me birthday song.

Terharu sebab dalam kebusyan mengemas barang, sampai terlupa birthday sendiri tiba2x husband datang bagi this kind of present. Actually mungkin for a certain people, it seems little. But for me, it's HUGE! He sang me birthday song, cuddle and kiss me. This was the 1st birthday as a husband and wife.


Thank you my little husband for the surprise. I hope, I always pray that Allah will ease our way, our journey to Jannah. May all the happiness be with us and semoga kasih sayang ini kekal sehingga ke syurgaNya. Amin.


Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP