Wednesday, October 23, 2013

Anonymous gila dan biadap tahap dewa

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,


Let me share with you guys some interesting story today. This one came from my beloved reader. He or she commented on my post regarding


Let me start with "dik, meh sini aku sekolahkan kau". Firstly thank you la sebab panggil aku adik. Kau nak sekolahkan aku? Sebelum kau sekolahkan aku, baik kau yang pergi sekolah dulu!

The second sentence is "tulah, dlu2 cikgu mengajar dok gedik2 kt bdk laki". Hell yeah! Aku gedik? Or this statement kau tujukan general ha? Sepanjang aku hidup tak pernah pulak aku ni cari timba. Tolong jangan biadap bila bercakap dengan orang. Kalau aku gedik cari laki, aku takde belajar tinggi2x jadi Engineer. Kau sape? Lawyer? Doctor? Pensyarah? Nak judge orang? Kau cukup baik kah?

"Nilah dia orang melayu". Kau bukan melayu ke? Bukan melayu atau cina atau india ke, orang yang takde agama la orang macam kau. Menindas orang. Kalau kenal takpe jugak. Ni main hentam keromo je. Asal? Ko orang negro ke? negro tak macam ni kut.

"Bodoh!" Kalau aku ni Engineer dipanggil bodoh. Habis kau ape? Extremely bodoh??!!

"Bingai!". Who are you to simply call me bingai. If I am your bingai and you are my bloody fool man. Kalau kau lelaki aku ibaratkan kau takde telur la bingai. Sebab kau hanya berani komen. Dengan letak nama kau sebagai anonymous. Gila takde telur, Bingai betul!

Beauty w/out brain. Prove me man!

"Ko je bodoh sgt". Asal? KAU PANDAI SANGAT KE? GET LOST ASSHOLE!\

If kau tak suka baca blog aku, if apa yang aku share tu salah, if apa yang aku share tu buat kau rasa nak sekolahkan aku balik, better berambus. Dont you dare to read my blog! Aku tak penah cerita detail pasal technical pun, asal kau pandai2x nak sekolahkan aku pulak? Aku cuma kata kete aku rasa best bila corner, salah ke ape aku rasa bingai? Aku tak cerita pasal torque, tak cerita pasal fuel consumption. Kalau total lost pon bukan kau yang tolong aku bayar. So shut the fuck up ass! THANK YOU.


"To my dear readers,

Saya respect setiap readers saya. Saya buat blog untuk share apa yang saya tahu, apa yang saya rasa. If apa yang saya buat itu salah, tegur. If apa yang saya share tu tak patut, nasihat. Bukan dengan cara meletakkan maruah saya di kaki anda. Simply panggil orang bingai, bodoh eventhough tak kenal pun is totally rude to me. Nak mengajar pun ada cara. Be good to others, others will be good to you too. I love you readers. Abaikan anonymous yang takde telur tu. Thank you so much"





Photobucket

5 comments :

nurdani

wow. kata2 orang tu menunjukkan peribadinya. kategori tunjuk pandai dan berlagak.

abaikan orang macam tu.

Mizz ErMa

hm, xpatut nya komen kat belog org dengan kata2 yg kesat macam tu..agak2 la kan..

ct cucubi

hmm.. dia ingat die pandai psl kete die dah ckup pandai nak ajar org kot.. mcm die je yg kurang di ajar. @ kuang ajaq ... just ignore him~

Gieya Empire

kan.. biadap sangat rasa.

Anonymous

As my advise u jgn marah2.. Klu org tu call u dgn pelbagai bahasa yg kesat and u as an engineer dont ever2 u balas mcm tu.. Our profession akn tercemar dgn balasan kata2 u exspecially d blog.. We likes to read your blog tp bila u dlm keaddan marah pd the writter u jgn pn jd mcm tu.. People will never respect at u.. This is my advise and cara u mencarut gitu bkn atika seorg enginner.. Yg akn malu adalh u sendiri.. Gie, we are friend and bila u tulis gitu i terperanjat baca blog u.. Klu kita kwn dgn org gile kita pn akn gile . Next time gie u just ignore saja.. Jgn besar2 hal tu.. Lg pn as a wife and mom u should not write mcm tu.. Maaf ya sahabat.. I just nasihat

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP