Friday, September 18, 2015

My Personal Online Business: Jom Follow? :)

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,

Lama betul tak update blog. Been busy with my routine life, handling my work and my family. Actually I just started having my small online business. Orang tanya jugak, engineer ni gaji tak cukup ke sampai nak kena buat 2 kerja? Hehehehe. Actually kalau tengok dekat office saya ni, engineer mostly ada buat job luar. Bukan sebab tak ckup duit. Gaji  dah RM5K-7K. Tapi saje suka-suka. Ada engineer yang ada side job smpai 3..4 biji. Dapat side income seronok jgk sebenarnya. Kepuasan masing-masing. Saya tergerak hati pun selepas tengok husband giat buat bisnes online kecil-kecil tp alhamdulillah, dah jd side income utk kami.

Ok, I would like to introduce to you guys my official page for my online business.

Feel free to visit and follow my ig :
@gieya.co
@gieya.co
@gieya.co
@gieya.co
@gieya.co
@gieya.co
@gieya.co








Ada macam-macam. Atas ni sesuai utk mommies2x. Cooler & Diaper Bag. For more info, feel free to visit my ig :

Ok, next, this is specially dedicate to all women/men's out there. Storage box for watch and sunglasses.

Menarik tak? Heheheheehehe..
Jom follow my ig for more updates!
Banyak lagi ni nak update. Stay tuned!






Photobucket

0 comments :

  © Blogger template 'Minimalist F' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP